poniedziałek, 7 marca 2016

Przedwiośnie.....

.... czyli mamy rok 1983, marzec i jesteśmy w Toporzysku przy Leśniczówce. Dzisiaj 33 lata po , przypomniał mi o tych zdjęciach Leon , znaczy Krzysiek Leonowicz publikując swoje zdjęcie z dzieciakiem i nosiłkami.
A nosiłki to była moja konstrukcja w wykonaniu Jaśka Ogledzińskiego bo pracował w warsztacie ślusarskim. Siedzenie dla Maćka i Łukasza wykonałem ze .... starej lnianej firanki. Szyłem sam . Rurki, to stare omasztowanie namiotowe. I tak w dobie późnego PRL-u i pustych półkach sklepowych trzeba było sobie radzić.  

  
Kiedy byłem w Leśniczówce zawsze fotografowałem sągi drewna. Jakoś miałem do tego tematu sentyment choć w zasadzie cały czas to sagi drewna....




W okolicach jak zwykle Babia Góra... widok niezmienny od lat


I Luboń Wielki na drugą stronę....


Przy Leśniczówce Krysia Samek, Tomek Król i bliżej niezidentyfikowana osoba robią ...laski skautowe. Tak, tak Taka nazwę miały i mają ( chyba ) nadal....






A na poczatku tego filmu taka klatka jesienna też z okolic Leśniczówki. Musiała leżeć i czekać do przedwiośnia...



07.03.2016  Przedwiośnie w Toporzysku w marcu 1983 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz